nshebsu مدیر استارتر عضویت: 1404/06/06 تعداد پست: 433 عنوان زندگی 283 بازدید | 28 پست سلام من از خدمتم تسویه کردم الان هر روز باید برم سرکار کار خوبی هم واسم پیدا نمیشه بنایی میرم اصلا خوشم نمیاد چیکار کنم خستم از زندگی یکسره بنایی برم 1404/11/29 | 21:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116509 بنایی خوبه ک🤣🤧 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
nshebsu مدیر استارتر عضویت: 1404/06/06 تعداد پست: 433 بنایی خوبه ک🤣🤧 چه خوبی داره شب که میشه اعصابم خورد میشه که باز فردا باید برم سرکار بنایی
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116509 چه خوبی داره شب که میشه اعصابم خورد میشه که باز فردا باید برم سرکار بنایی از بیکاری ک بهترهکار ک عار نیس هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
nshebsu مدیر استارتر عضویت: 1404/06/06 تعداد پست: 433 از بیکاری ک بهترهکار ک عار نیس یعنی همیشه بنایی برم
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116509 یعنی همیشه بنایی برم ن دنبال کار بهتر باش اگه میشهولی از اینم ناامید نباش هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤