2777
2789
عنوان

Hmg تزریق

46 بازدید | 6 پست

ماه اول ۴ تا امپول بود و ی تخمدان فعال شد و تخمدان راست فولیکول ریز داست.

فولیامم بالا بود ضخامتمم اوک بود اما باردار نشدم

این ماه ۶ تا داد با استرادیول و کلومفین

کیا جواب گرفتن وقتی تنبلی هم داشتن؟

من یکسال اقدام بودم از این دارو ها زیاد استفاده کردم و باردار نشدم حتی iui هم کردم ولی نگرفت ، ماه بعد که در حال استراحت بودم و هیچ دارویی استفاده نمیکردم باردار شدم ، البته من دکترم گفت دهانه رحمت تنگه و اسپرم ازش ممکنه رد نشه و فکر میکنم اون یکبار ای یو ای بی تاثیر نبود

من یکسال اقدام بودم از این دارو ها زیاد استفاده کردم و باردار نشدم حتی iui هم کردم ولی نگرفت ، ماه ب ...

خداروشکر ک باردار شدین عزیزم❤️

الهی همه جواب بگیرن و منم بگیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون عزیزم دعا کن سالم و صالح باشه انشالله شما هم بزودی باردار بشین


انشالله جان❤️بسلامتی دنیا بیاری😍چند ماهتونه؟


راستی تنبلی تخمدان یا همونpco. بودین؟


انشالله جان❤️بسلامتی دنیا بیاری😍چند ماهتونه؟راستی تنبلی تخمدان یا همونpco. بودین؟

تازه وارد دوماه شدم آره تنبلی داشتم تنگی دهانه رحم هم داشتم الآنم هم درد تخمدان دارم هم دل درد ولی خفیفه دیگه نمیدونم طبیعی یا نه فعلا که سپردم به خدا

تازه وارد دوماه شدم آره تنبلی داشتم تنگی دهانه رحم هم داشتم الآنم هم درد تخمدان دارم هم دل درد ولی خ ...

انشالله به خیر و خوشی پیش بره برات و نینیتو بسلامتی بغل بگیری عزیزم

دعا کن برای منم❤️❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز