2789

همین این مجسمه ت ایران چیکار میکرد 😐

لطفا اگه تفکرتون با من فرق داره تو تاپیکام اظهار نظر نکنید و پیام های منو ریپلی نکنید مجبور نیستید چون من اصلا از معاشرت کردن با ادم هایی ک منو روی حالت دفاع قرار میدن( دفاع از عقایدم از حقوق من و و اندیشه هام و... ) لذت نمیبرم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ملوخ بود .مربوط ب جزیر اپسین .

السلام علیک یا صاحب الزمان عج❤️ اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری سلام الله علیها 💙یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 💚

ساختنش برای سوزوندن

بتی بوده که بزرگان قدرتمند دنیا به بچه ها تجاوز میکردن و برایش همون بچه ها رو قربانی میکردن و از گوشت بچه میخورردن تا با این کار بعل بهشون قدرت بده.

خیلی از افراد قدرتمند مثل ترامپ بیل گیتس بیل کلینتون شاهزاده انگلیس و حکام عرب تو این کار ها دخیل بودن .

و البته این چیزا تازه گوشه ای از اسناد آوستین هست که رو شده .

بعضی ها میگن اپستین شیطان مجسم بوده .

و خبر مرگش هم میگن دروغ بوده و هنوز زنده است و تو ایرائیل زندگی میکنه

مولوخ چیه پشمام تو از کجا بلدی اینارو😂


سرچ کن. آیین پرستش مولوخ

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792