2789
عنوان

خیاطی

59 بازدید | 7 پست

سلام خیاطی دوره ی اولیه رو بلدم دامن شومیز ماکسی یقه های جلو باز و دامن شلواری واینا رو بلدم بنظرتون دوره ی تخصصی شلوار ومانتو رو هم برم یاد بگیرم؟؟

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.
نمیدونم

مرسی😅

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره برو الان واقعا خیلی بهت کمک میکنه لباس ها بی کیفیت شدن و گرون خودت بتونی بدوزی

بنظرت خیاطی مهارت پول سازیه؟

وقتی پایین ترینم،خدا امید من است،وقتی تاریک ترینم،خدا روشنایی من است، وقتی ضعیف ترینم،خدا نیروی من است،وقتی غمگین ترینم،خدا آرام جان من است.

اگه تصمیت اینه یه سبک کار کنی نیازی نیست

اگه میخوای یاد بگیر، مانتو شلوار اداری و فرم مدرسه فکر کنم خواهان زیاد داره

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

آره

اگر دوره آنلاین میخری زرین کفاش خوبه

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز