2789
عنوان

تجربی

132 بازدید | 19 پست

کلاس هفتمم نمره ریاضیم ۱۳ تا ۱۵ بود و علوم ۱۷ و معدلم ۱۹.۲۳ ولی هشتم درس های علوم و ریاضی ۱۲ تا ۱۳ بود ولی یه نمره ۳ داشتم تک خرداد ریاضی ولی مثل هفتم بقیه درسام خوب بود به جز ریاضی علوم معدلم او ۱۸.۳۶ ولی امسال که نهمم درسام خوبن و نمره ریاضی از ۱۶ تا ۱۸ و نمره علومم ۲۰ و معدلم بالای ۱۹ هست همهی ازمون های هدایت تحصیلی تجربی زدم خیلیم علاقه دارم بنظرتون میتونم تو یه مدرسه معمولی برم؟؟ منظورم اینه که ثبت نام میکنن

تعداد رای : 6
نظرسنجی
نه
2
33%
اره
4
66%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میتونی بری مدرسه معمولی.ولی تلاشت را برای مدارس خاص و نمونه و سمپاد هم بکن

اینو بابام هم بهم گفت ولی فکر کردم تو مدرسه معمولی هم نمیتونم چون هم خودم دوست دارم هم مدرسه ای هست که به خونمون نزدیکه همه چششون به اینه که من برم تجربی

اینو بابام هم بهم گفت ولی فکر کردم تو مدرسه معمولی هم نمیتونم چون هم خودم دوست دارم هم مدرسه ای هست ...

میدونم عزیزم .ولی میگم تلاشت را بکن که اگه قبول بشی خیلی به نفعته.

من خودم دهمم اصلا فک نمیکردم قبول بشم و هی میگفتم من که قبول نمیشم میرم همین دولتی نزدیک خونمون .ولی بعد به خودم گفتم بزار تلاشم را بکنم که بعدا شرمنده خودم نشم .و واقعا براش تلاش کردم و خوندم و قبول شدم


درست زمانی که فکر میکنی از این غمگین تر نخواهی شد، چیز دیگری را از دست میدهی.

افرین بهت واقعا ولی معدل نمرت چند بوده عزیزم

مرسی عزیزم🤍

معدلم نهمم۱۹/۱۷ بود.خیلی حالم اوکی نبود موقع امتحانا وگرنه بیشتر میشدم و اینکه برا نهایی های امسالت خیلی بخون و همون علوم و ریاضی را مفهومی بخون. نمونه سوالای سال های قبل را حتما حل کن تا آشنا شی با سبک سوالا

درست زمانی که فکر میکنی از این غمگین تر نخواهی شد، چیز دیگری را از دست میدهی.

الان که هستی چجوریه چقدر دوسش داری ببخشیدا ولی چون دوست دارم دربارش اطلاعات جمع کنم میپرسم

چی رو ؟رشتم را؟


درست زمانی که فکر میکنی از این غمگین تر نخواهی شد، چیز دیگری را از دست میدهی.

مرسی عزیزم🤍معدلم نهمم۱۹/۱۷ بود.خیلی حالم اوکی نبود موقع امتحانا وگرنه بیشتر میشدم و اینکه برا نهایی ...

آها آفرین واقعا درسات خوب بودن

بهم انگیزه دادی واقعا چون برای ریاضی میترسیدم

بلاخره امسال آیندم رو معلوم میکنه باید براش تلاش کنم

راستش من هشتمم رو خیلی خوندم ولی اون چیزی که میخواستم نشد و نزدیک بود برم شهریور امتحان بدم که تبصره زدم چون معدل و بقیه درسام خوب بود و درست ناامیدی ترسم از اونجا شروع شد ولی وقتی ینفر مثل تو بهم انگیزه میده ترسم کمتر میشه

آها آفرین واقعا درسات خوب بودن بهم انگیزه دادی واقعا چون برای ریاضی میترسیدم بلاخره امسال آیندم رو م ...

درک میکنم .پارسال که نهم بودم خیلی همه استرس میدادن و خیلی بد بود باعث میشد آدم گیج شه.ولی اصلا نگران نباش.تلاشت را بکن و بسپار به خدا .استرس باعث میشه خراب کنی .

و اینکه به هفتم هشتم هم اصلا فک نکن .نهم مهمه

درست زمانی که فکر میکنی از این غمگین تر نخواهی شد، چیز دیگری را از دست میدهی.

اره عزیزم اگه دوست داری بگو

من انسانی ام گلم.اره عاشق رشتمم .مطالب و حجم درسام سنگینه.و اینکه یهو از راهنمایی اومدم دبیرستان برام سخته ولی خب اینی که علاقه دارم بهم امید میده وباعث میشه ادامه بدم

درست زمانی که فکر میکنی از این غمگین تر نخواهی شد، چیز دیگری را از دست میدهی.

درک میکنم .پارسال که نهم بودم خیلی همه استرس میدادن و خیلی بد بود باعث میشد آدم گیج شه.ولی اصلا نگرا ...

اها مرسی اره سعی میکنم به نهم فکر کنم

ممکنه استرس باعث بشه اعتماد بنفس نداشته باشم ولی خداروشکر امسال همچی خوبه حتی استرسم کمتر شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز