2777
2789
عنوان

چه حس بدیه

91 بازدید | 9 پست

بعضی وقتا این قدر دلم از یه یه آدم گرفته ولی اصلا حتی نمیتونم راجبش باهاش حرف بزنم که شاید یه ذره آروم بشم

انگار حرف زدن راجبش کمکی نمیکنه و طرف اخلاقش همون میمونه...

همچنین حسی داشتید ؟؟؟ امیدوارم که هیچکدومتون این حس بد رو تجربه نکرده باشید و فقط آرامش برای قلب های مهربونتنون میخوام ✨💖

من نمیتونم حرف بزنم چون میکنتش نقطه ضعفم بدتر میکنه

یکی از عزیزانم چندین ساله بیماره و هم خودش اذیت میشه هم ما لطفا اگه حوصله داشتین دعا کنید و صلوات بفرستید یا خوب خوب شه و زندگی ش رو براه و مثل بقیه عادی شه یا بمیره،انشالله شمام هر دعایی داری ن مستجاب بشه (الهی آمین)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چهارماهه تو همچین وضعیتی ام هرچی تلاش کردم بهتر نشد وه هیچ بدترم شد

وای خیلی متاسفم 😭 میتونم بپرسم چیشده ؟؟؟ واقعا ناراحت شدم

امیدوارم همه چیز براتون درست بشه هر چه زودتر

وای خیلی متاسفم 😭 میتونم بپرسم چیشده ؟؟؟ واقعا ناراحت شدمامیدوارم همه چیز براتون درست بشه هر چه زود ...

ازش خوشم میومد بهش گفتم هی بهونه اورد دست بالا گرفت انگار چهار ماه هرچی خواست گفت هرجوری خواست رفتار کرد آخرشم دیشب گفت دارم رابطه جدید شروع میکنم

نفهمیدم فقط چرا این چهار ماه علاقه منو دید هی ادامه داد

ازش خوشم میومد بهش گفتم هی بهونه اورد دست بالا گرفت انگار چهار ماه هرچی خواست گفت هرجوری خواست رفتار ...

وای 💔💔 خیلی خیلی متاسفم

خیلی ناراحت شدم

الان حالتون چطوره ؟

سنش کم بوده طرف؟

وای 💔💔 خیلی خیلی متاسفم خیلی ناراحت شدم الان حالتون چطوره ؟ سنش کم بوده طرف؟

از من ۴ سال حدودا بزرگ تر بود.

حالم الان نمیدونم ولی کاش نمیپرسیدم ازش اگه من نمیپرسیدم اونم نمیگفت داره میره تو رابطه حداقل اینجوری دلم خوش بود

دقیقا دقیقا 😭💔 میفهمم چی میگی عزیزم امیدوارم همه چیز برات بهتر بشه عزیزدلم 🥺 ❤️

ممنون

همچنین

یکی از عزیزانم چندین ساله بیماره و هم خودش اذیت میشه هم ما لطفا اگه حوصله داشتین دعا کنید و صلوات بفرستید یا خوب خوب شه و زندگی ش رو براه و مثل بقیه عادی شه یا بمیره،انشالله شمام هر دعایی داری ن مستجاب بشه (الهی آمین)

از من ۴ سال حدودا بزرگ تر بود.حالم الان نمیدونم ولی کاش نمیپرسیدم ازش اگه من نمیپرسیدم اونم نمیگفت د ...

متأسفم واقعا ناراحت شدم امیدوارم که همه چیز درست بشه براتون 🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز