2777
2789
عنوان

دلم گرفته 💔💔

152 بازدید | 15 پست

گاه گاهی که دلم میگیرد

به خودم میگویم

در دیاری که پر از دیوار است

به کجا باید رفت ؟

به که باید پیوست ؟

به که باید دل بست ؟

بشکن دیواری که درونت داری

تو خدا را داری ...

و خدا ....

اول و آخر با توست ...

و خداوند عشق است ....

__ سهراب سپهری


💔😭😭😭😭😭😭


کاش همه چی یه خواب بود

متعهدم m))))🥹 درخواست نده :)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا دیگه هیچ کس ،هیچ کس رو دوست نداره

در اینجاست که فروغ میگه

آه ای زندگی من که هنوز باهمه پوچی از تو لبریزم

نه برآنم که رشته پاره کنم نه بر آنم که از تو بگریزم



مجبور به ادامه ایم

آنقدر با خودم تنهایی حرف زدم که تبدبل شدم به دونفر

در اینجاست که فروغ میگه آه ای زندگی من که هنوز باهمه پوچی از تو لبریزمنه برآنم که رشته پاره کنم نه ب ...

😭💔

بیچاره فروغ هم پر از غصه و عذاب بود

متعهدم m))))🥹 درخواست نده :)

😭💔 بیچاره فروغ هم پر از غصه و عذاب بود

اره واقعا

اشتباهی تو اونسال ها زندگی کرده باید میاومد دوره ما ... که همدرد باشیم

آنقدر با خودم تنهایی حرف زدم که تبدبل شدم به دونفر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز