plutus مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 495 عنوان درد دل 50 بازدید | 6 پست درد دل کنیم خالی شیم یکم حداقل 😕 1404/11/11 | 00:55 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yassi_sh عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 1448 والا تا میایم حرف بزنیم تاپیک میترکه میان دشمن و وطن، ننگ بر آن که شک کند.... 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
سفیدابری عضویت: 1397/08/04 تعداد پست: 6514 این خالی شدن نیس، غصه بیشتره. چون راه حل نداریم خودمونم ایه 3 سوره حج.ایه 126 سوره اعراف... دوستان این ایات برای صبر و قضاوت نکردن هست!
ایریتک عضویت: 1403/04/29 تعداد پست: 1510 هی. خواهررررر عمرمون رفت به استرس الکی و .... تهش هم هیچی نمیشه و ما هییییچ ما نگاه
plutus مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 495 این خالی شدن نیس، غصه بیشتره. چون راه حل نداریم خودمونم درسته 😔
plutus مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 495 هی. خواهررررر عمرمون رفت به استرس الکی و .... تهش هم هیچی نمیشه و ما هییییچ ما نگاه 😕🙁🥲منم خیلی نا امیدم ولی بازم سعی میکنم که اینجوری نباشمانشالله ک سال جدید برات سال خوبی باشه عزیزم ♥️