canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 عنوان بچه ها 109 بازدید | 16 پست روز دوم پریودیمه حالم بده فکر میکنم میخوام غش کنم اصلا چیکار کنم 1404/11/10 | 14:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 اولین باره اینحوری میشی؟ طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 بله چایی نبات بخور شیاف و... طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 شاید قندت افتاده. آب جوش با عسل و آبلیمو بخور تاثیر داره عزیزم؟
canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 قرص اهن بخور . دمنوش زیره هم بخور بخواب از ۳ دیشب تا ۱ امروز خواب بودم 😔
rossefid عضویت: 1403/03/12 تعداد پست: 1168 تاثیر داره عزیزم؟ والا نمیدونم تجربه پریود ندارم ولی کلا من حالم بد میشه میخورم آروم میشم.
canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 چایی نبات بخور شیاف و... چای نبات خوردم ولی میگن واسه پریودی تاثیر ندارهدلم درد نمیکنه ، حالم بده
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 چای نبات خوردم ولی میگن واسه پریودی تاثیر ندارهدلم درد نمیکنه ، حالم بده افت فشار نشدی ؟اگه نمیتونی تحمل کنی عزیزم برو دکتر طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 والا نمیدونم تجربه پریود ندارم ولی کلا من حالم بد میشه میخورم آروم میشم. مممنونم گلم
canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 افت فشار نشدی ؟اگه نمیتونی تحمل کنی عزیزم برو دکتر نمیدونمسرم یجوریه
black_moon5 عضویت: 1404/10/07 تعداد پست: 9435 نمیدونمسرم یجوریه از همونه خون زیادی از دست دادی احتمالا طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!
canyouloveme مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 3380 از همونه خون زیادی از دست دادی احتمالا باید چیکار کنم