2777
2789
عنوان

مشکل قلب

47 بازدید | 3 پست

سلام من از آبانه تقریبا حس میکنم مشکل قلب دارم بعضی وقتا بی دلیل تپش قلب دارم سرگیجه و اینا دوستامم بهم میگن خیلی سریع سریع پلک میزنی و اینا جدیدا بیشتر شده تپش و تیر هم میکشه

بیشتر شبیه استرسه. اما چه ضرر داره یه نوار قلب و ازمایش خون ارزون واسه انزیمای قلب هم بدی

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هنوز به خانوادم نگفتم نمیتونم بگم نمیدونم چرا

چیز خاص و شرم اوری نیس بگو ضربان قلبم تند میزنه. اصلا یواشکی هم میشه بری نوار قلب

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ورم لب

fatemeh_golii | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز