2789

هی می گیره ول می کنه

بازیش گرفته

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کلا قطع شده فک کنم

تا چند ساعت پیش بود برام

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

بزا من ک هست

ولی خب گفتند چون آمریکا قصد داره مثل سری قبل ب زیر ساخت بزنه ک توان مقابله نداشته باشه ایران مجبورن تو وصل کردن یکم دقت کنن

لطفا هرکس امضامو دید ب نیت مادرشدن سمیه بدون دوا درمون حمد صلوات بخونه ممنون

میشه چک کنید

1 ساعته چک می کنم اصلا نمیشه

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز