2789
عنوان

پریود

108 بازدید | 14 پست

سلام خانوما راهنمایی کنید

من ماه پیش پروژسترون خوردم ولی مرتب نه.لکه بودم چند روز بعد پریود شدم الان ۱۲ روز هس تموم نمیشم چیکار کنم

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 

عزیزم قرص رو مرتب نخوری ب لکه بینی میفتی

اگر خونریزیت اینقدر طولانیه حتما برو دکتر بیشتر از ده روز طبیعی نیس

 آرامـــش سهــم قلبیـــست کــه در  تصرف خـــــ❤ـــدا باشد....

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم قرص رو مرتب نخوری ب لکه بینی میفتی اگر خونریزیت اینقدر طولانیه حتما برو دکتر بیشتر از ده روز ...

اره کمه ولی تموم نمیشه اعصابمو خورد کرده

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
فقط با دکترت مشورت کن

مرسی عزیزم دکترم اینجا نیس چند روز دیگه میاد برا همین نرفتم

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
اره کمه ولی تموم نمیشه اعصابمو خورد کرده

حتما برو دکتر

نذار خودش بند بیاد

منم مشکل تو رو داشتم

زودتر برو.... 

 آرامـــش سهــم قلبیـــست کــه در  تصرف خـــــ❤ـــدا باشد....
حتما برو دکتر نذار خودش بند بیاد منم مشکل تو رو داشتم زودتر برو.... 

مال شما مشکلت چی بود چطور خوب شدی

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
مال شما مشکلت چی بود چطور خوب شدی

منـ کیست و تنبلی تخمدان شدید داشتم

با قرص ال دی متفورمین و پودر اینوفولیک و اینا خوب شدم


 آرامـــش سهــم قلبیـــست کــه در  تصرف خـــــ❤ـــدا باشد....
منـ کیست و تنبلی تخمدان شدید داشتم با قرص ال دی متفورمین و پودر اینوفولیک و اینا خوب شدم

من تنبلی تخمدان داشتم ولی هیچوقت اینجوری نمیشدم

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
من تنبلی تخمدان داشتم ولی هیچوقت اینجوری نمیشدم

اگه شدید بشه خونریزی ها غیر طبیعی میشه

حتما تحت درمان باش ک برای بارداری بعدا ب مشکل نخوری

 آرامـــش سهــم قلبیـــست کــه در  تصرف خـــــ❤ـــدا باشد....
اگه شدید بشه خونریزی ها غیر طبیعی میشه حتما تحت درمان باش ک برای بارداری بعدا ب مشکل نخوری

باشه عزیزم مرسی از پاسخ

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

موخوره

caroleen | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز