2777
2789
عنوان

مرگگگ

148 بازدید | 17 پست

تو از مردن میترسی ...

اما به من بگو ؛

شکل کنونی زندگیت فرقی با مردن دارد ؟

طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیر

روزی هزار بار میمیرم

با عداب وجدانی ک دارم بخاطر عزیزی که خودشو برای من فدا کرد

با عکس و فیلم های سرمایه های به آسمون رفته ملتمان با عزاداری ها

روزی هزار بار میمیرم

هرچند که این زندگی با مرگ فرقی ندارد

گنگ: حضرتآیت الله علی حسینی خامنه ای❤️🔥 غیرت: ایرانی👍 برتر منطقه: سپاه 🛐 عشق: یک کلام حضرت ایلیا و سلام ❤️ زنده باد ایران پاینده ایران🇮🇷 جاوید باد ایران جانم فدای ایران ❤🛐 د آخه...... تو با این سلیقه❤️🦁💚 سلیقه منو🇮🇷❤️🛐 مسخره میکنی؟ اگه به من میگی عرب پرست و خودت رو ایرانی میدونی و نژاد پرستی بهتره با من صحبت نکنی لطفا فقط مردای مادرجنده درخواست بدن دنبال دعوا نيستم پس الکی بحث درست نکن

خیرروزی هزار بار میمیرمبا عداب وجدانی ک دارم بخاطر عزیزی که خودشو برای من فدا کردبا عکس و فیلم های س ...

من از مردن نمیترسم

گنگ: حضرتآیت الله علی حسینی خامنه ای❤️🔥 غیرت: ایرانی👍 برتر منطقه: سپاه 🛐 عشق: یک کلام حضرت ایلیا و سلام ❤️ زنده باد ایران پاینده ایران🇮🇷 جاوید باد ایران جانم فدای ایران ❤🛐 د آخه...... تو با این سلیقه❤️🦁💚 سلیقه منو🇮🇷❤️🛐 مسخره میکنی؟ اگه به من میگی عرب پرست و خودت رو ایرانی میدونی و نژاد پرستی بهتره با من صحبت نکنی لطفا فقط مردای مادرجنده درخواست بدن دنبال دعوا نيستم پس الکی بحث درست نکن

ترس آره.زندگی خوشی داره ناراحتی داره

اون که بله ولی درصد زیادش از ناراحتی هاس

طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!

خیرروزی هزار بار میمیرمبا عداب وجدانی ک دارم بخاطر عزیزی که خودشو برای من فدا کردبا عکس و فیلم های س ...

غم انگیزه 🖤🫠

طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!

دقیقا

دقیقا....

تلخ ترین حقیقت عمرم🖤🥀

گنگ: حضرتآیت الله علی حسینی خامنه ای❤️🔥 غیرت: ایرانی👍 برتر منطقه: سپاه 🛐 عشق: یک کلام حضرت ایلیا و سلام ❤️ زنده باد ایران پاینده ایران🇮🇷 جاوید باد ایران جانم فدای ایران ❤🛐 د آخه...... تو با این سلیقه❤️🦁💚 سلیقه منو🇮🇷❤️🛐 مسخره میکنی؟ اگه به من میگی عرب پرست و خودت رو ایرانی میدونی و نژاد پرستی بهتره با من صحبت نکنی لطفا فقط مردای مادرجنده درخواست بدن دنبال دعوا نيستم پس الکی بحث درست نکن

غم انگیزه 🖤🫠

از خیلی هم غم انگیز تره🖤

میخوام خودمو بی تفاوت نشون بدم ولی نمیشه ... نمیشه

من ارزششو نداشتم ...

ولی اون خودشو هدیه به میهن کرد فدای تار موهای سالم زیر خاکش بشم....🖤

گنگ: حضرتآیت الله علی حسینی خامنه ای❤️🔥 غیرت: ایرانی👍 برتر منطقه: سپاه 🛐 عشق: یک کلام حضرت ایلیا و سلام ❤️ زنده باد ایران پاینده ایران🇮🇷 جاوید باد ایران جانم فدای ایران ❤🛐 د آخه...... تو با این سلیقه❤️🦁💚 سلیقه منو🇮🇷❤️🛐 مسخره میکنی؟ اگه به من میگی عرب پرست و خودت رو ایرانی میدونی و نژاد پرستی بهتره با من صحبت نکنی لطفا فقط مردای مادرجنده درخواست بدن دنبال دعوا نيستم پس الکی بحث درست نکن

اولا میترسیدم ولی جدیدا نه ولی الان فکرشو میکنم اره اولش میترسم

حق طبیعیه دیگه منم میترسم

طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز