2777
2789

چت جی پی تی

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من جی پی تی بیشتر به دلم میشینه


نه بیمارم نه خوشحالم نه از حالم خبر دارم/گهی با جان گهی با دل گهی از هر دو بیزارم/ گهی شاد و غزل خوانم گهی از درد بی تابم/ چه غوغاییست در این عالم که من حیران حیرانم

الان برات کار میکنن؟من نیاز خیلی فوری دارم بهشون کاش بالا بیان

دیپ سیک برای بعضی ها میاره

جی پی تی هم از سایتش امتحان کن واسه من میومد باز الان قطعه

نه بیمارم نه خوشحالم نه از حالم خبر دارم/گهی با جان گهی با دل گهی از هر دو بیزارم/ گهی شاد و غزل خوانم گهی از درد بی تابم/ چه غوغاییست در این عالم که من حیران حیرانم

دیپ سیک تقریبا ۵ برابر chatgpt رایگانقویتره دیپ سیک ۶۰۰ میلیارد پارامتر داره ولی gpt فقط ۱۵۰ میلیارد

انگار بگی یکی لیسانس داره باسواد تره یا کسی که دیپلم داره

ای پرچمت مارا کفن دور از تو بادا اهرمن

بدون اشتراک هم میشه

برنامش رونصب کردین؟من یه چن تابرنامه نصب کردم که یه جوری بودن اصلاشبیه این موجود خارق العاده ای که میگن نبود

یک ثانیه خورشیدم ویک ثانیه ابرم🌦تلفیق غم وشادی ودلتنگی وصبرم

برنامش رونصب کردین؟من یه چن تابرنامه نصب کردم که یه جوری بودن اصلاشبیه این موجود خارق العاده ای که م ...

من وقتی نصبش کردم یه جور عجیب و غریبی نصب کردم و اگه دوباره بخوام نصب کنم فک کنم سخت باشه ولی اره برنامشو نصب کردیم البته بدون نصب هم میشه استفاده کرد، تو گوگل بزن chat gpt میاره و باهاش حرف بزن البته یه جوریه ولی فقط از سایت میاره فعلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز