2789
عنوان

استرس

150 بازدید | 26 پست

سلام دوستان کسی اینجا روانشناس هست ؟ من یه سوال داشتم در موردش البته الان خلاصه میگم شرطی شدن به استرس یا برانگیختگی طبیعی هست ؟ یعنی بدون استرس اصلا عملکرد و بهره وری ندارم این عادیه ؟؟؟ کلا با آرامش و بیخیالی نمیتونم کار کنم باید یه سطح تنشی باشه و وقتی هم که سعی میکنم اروم باشم کلا اجتناب میکنم

استرس تا یه حدی طبیعیه

دختری از جنس و جادوی ماه :) لطفا درخواست دوستی بیجا ندید بوس بهتون عشقا ، همتون خوشگل های منین ناراحتی روی صورتتون نبینم 🤏 مراقب خودتون باشین از غریبه ها هم شکلات نگیرید جوجو هام 😭 کمکی هم از دستم براومد حتما براتون انجام میدم نازنازیای من دنیا دور روزه ارزش ناراحتیو نداره INTJ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثلا تا چ حدی ؟ هر چی تلاش میکنم با بیخیالی و آرامش کار کنم اصلا نمیشه پیش نمیره انگار

اینکه بخوای مثلا کاری که داری انجام میدی با بهترین نحوه انجام بشه

دختری از جنس و جادوی ماه :) لطفا درخواست دوستی بیجا ندید بوس بهتون عشقا ، همتون خوشگل های منین ناراحتی روی صورتتون نبینم 🤏 مراقب خودتون باشین از غریبه ها هم شکلات نگیرید جوجو هام 😭 کمکی هم از دستم براومد حتما براتون انجام میدم نازنازیای من دنیا دور روزه ارزش ناراحتیو نداره INTJ

مثال جزئی بزنید

مثلا برای امتحان و درسام اصلا با سطح استرس پایین یا آرامش اصلا مغزم کار نمیکرد یا خیلی سرسری و بد بود ؛ فقط و فقط با استرس شدید اون تمرکز و عملکرد ذهنی خوب رو داشتم

بعد توی تاپیک بی حسی م گفتم اگاهانه ک خودم رو بی حس میکنم اصلا بدتر شدم خیلی تنبل و اجتنابی شدم

کلا اگ آرامش داشته باشم دو حالت داره یا کار رو اجتناب میکنم ازش یا خیلی بی کیفیت و بد انجام میدم

و بیشتر مورد اول برام اتفاق میفته

نمیخوام به خورم برچسب بزنم ولی حس میکنم سیستم عصبی حساسی دارم

خب همه ما برای فرار از تنبلی و کار نکردن و فعال نبودن نیازه به خودمون انگیزه حرکت بدیم. یه جرقه مثلا ...

من اسمش رو این نزاشتم ؛ پنیک میکردم سر این قضایا و استرس های زیادی میکشیدم واصلا قطع نمیشد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792