2777
2789
عنوان

جنسیت.

190 بازدید | 9 پست

سلام دوستان...من امرروز رفتم سونو گرافی ان تی.گفت۱۲هفته و۳روزی.جفت قدامی وگرید صفر وپایین.وnt1.9m.وfhr150.

جنیستشم گفت احتمالا دختره کوچیکه ننوشت ولی گفت شبیه دختره.احتمالش هست اشتباه باشه؟؟

مبارکه عزیزم آره جای خطا هست انشالله سالم  دنیا بیاد برا نی نی منم دعا کن سالم باشه

انشاا...که سلامت باشه...به منم درصد نگفت...ولی گفت احتمالا شبیه دختره.تو برگه هم ننوشت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست داشتی پسر باشه گلم؟!رژیم خاصی هم گرفته بودی؟!انشاالله همونی هس که دلت میخواد

اره من دوست داشتم بچه اولم پسر باشه...عاشق پسرم.ولی همسرم نه دختر دوست داشت حتی شرط بندیم کردیم  .ولی خب فعلا۵۰به۵۰

منم هفته 11 رفتم ان تی گفت احتمالا دختره ولی چیزی ننوشت. هفته چهارده رفتم گفت احتمال زیاد پسره تو برگه هم نوشت. ولی اینطور که فهمبدم امکان اشتباه زیاده.باید صبر کنیم تا هفته 16 یا 17

آقا محمد مهدی من متولد 97/8/7
منم هفته 11 رفتم ان تی گفت احتمالا دختره ولی چیزی ننوشت. هفته چهارده رفتم گفت احتمال زیاد پسره تو بر ...

برا منم گفت احتمالا شبیه دختره.چون نی نیم از دیشب رفته بود تو پهلوی چپم...چیزیم ننوشت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز