shahla_771 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/28 تعداد پست: 2453 عنوان عزیزان 43 بازدید | 2 پست کسی هست جاری زیاد داشته باشه؟ رفتارتون با هم خوبه؟ 1404/10/29 | 16:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maedeheidari عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 10416 بله احترام فقطصمیمی نمیشیمبا اینکه تو یه ساختمونیم هر چه از دوست رسد نیکوست...
nily777سابق عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 2863 مامانم ۵ تا داره نه خوب نیستن اینکه گناهان ما با گناهان بقیه فرق داره دلیل نمیشه که ما خوب باشیم و اونها بد.
yasaaamine عضویت: 1404/10/28 تعداد پست: 265 من دوتا زندایی دارم کلاااا باهم حرف نمیزنن خداروشکر تو مهمونی سلام و خداحافظی میکنن ولی هیچ مکالمه ایی ندارن