2777
2789
عنوان

فریز کردن

187 بازدید | 7 پست

 سلام بچه ها فریز کردم ...

 الان بعد چهار روز بعد از فریز پریود شدم...

 دکتر گفته که بعد سرویس بهداشتی خودمو با بتادین بشورم خشک کنم..

 الان موقع پریود خودمو بشورم یا نه؟
 بهم یک پماد واژینالی به نام تریپل سولفا هم داده الان پریودم استفاده کنم یا نه قطع کنم خوب شدم استفاده کنم...
 بچه ها کسی فریز شده اطلاعاتی داره بهم بگه

 

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام من الان پنج روزه انجام دادم‌ ولی نه پماد داد گفت که اذیت نشی نگفت با بتادین هم بشور فقط گف نزدیکی ممنوع تا ۳هفته و قرص و آمپول داد 

تا اونجا ک پماد واژینال استفاده میکردم میگفت حتی تو پریودی هم بزن و بتادین رو هم مصرف کن بهداشتی تره ک

عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند ❤️
راستی ترشح ابکی شما هم بد بو شده؟!

 نه اصلابو نداره


خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

 فقط درد دارم طرف راستم...

 طبیعی یا نه؟


خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز