یادمه دو سال پیش
به تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۲ داشتم برای کنکور ارشد میخوندم
اینجا تایپک دلی زدم و گفتم دعا کنید برام، برای قبول شدن تو کارشناسی ارشد که با رتبه دو رقمی روانشناسی بالینی قبول شدم و ترم آخرمه:)
و حالا ۲۴ دی ۱۴۰۴ ، دارم برای کنکور دکتری میخونم و کمتر از ۱۵ روز دیگه آزمونمه... باز هم ازتون میخوام دعا کنید برام
میخوام به خودم بگم اون گذشت... اینم میگذره و من بهت افتخار میکنم دختر:)🥲