2789
عنوان

سهمیه

88 بازدید | 9 پست

سهمیه مناطق توی کنکور چقدر تاثیر داره

توی کنکور فرهنگیان

ما منطقه دو حساب میشیم دوستام که بعضیاشون یه شهر دیگه میشینن منطقه ۳ ان میگن تاثیر داره سهمیه منطقه ۳

خیلی ناراحتم همش بخاطرش خیلی شنیدم میگن منطقه ۳ خوبه

سال اخرمم هست

اره ۳ بهتره

چند درصده منطقه سه؟

کاربر جدید نیستم از سال 1400اینجام💁🏻♀️ اگه خدا بخوادقراره درآینده خانم معلم بشم✨🤍 سلام🙋♀️فاطمم 15سالمه 31تیر میشه 16سالم🎀. عاشق کتاب خوندن، رمان، داستان و شعرم🥰. شاعرای مورد علاقم شهریارو فروغ فرخزاد 🥹 همه ی رنگا قشنگن ولی مشکی یه جور دیگه قشنگه🖤✨قبول که دارید؟ عاشق گل بابونه و نرگسم وهمچنین نودل و کیدراما، سیدراما، جیدراما و سریال تایلندیم اگه توهم اینارو دوست داری دوست خوب منی ماچ به کلت😘 با افتخار لکم😍🎀.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم منطقه سه ام

کاربر جدید نیستم از سال 1400اینجام💁🏻♀️ اگه خدا بخوادقراره درآینده خانم معلم بشم✨🤍 سلام🙋♀️فاطمم 15سالمه 31تیر میشه 16سالم🎀. عاشق کتاب خوندن، رمان، داستان و شعرم🥰. شاعرای مورد علاقم شهریارو فروغ فرخزاد 🥹 همه ی رنگا قشنگن ولی مشکی یه جور دیگه قشنگه🖤✨قبول که دارید؟ عاشق گل بابونه و نرگسم وهمچنین نودل و کیدراما، سیدراما، جیدراما و سریال تایلندیم اگه توهم اینارو دوست داری دوست خوب منی ماچ به کلت😘 با افتخار لکم😍🎀.

درصد نداره ک

میدونم منطورم این بود چه مقداری حدودا چند درصد

کاربر جدید نیستم از سال 1400اینجام💁🏻♀️ اگه خدا بخوادقراره درآینده خانم معلم بشم✨🤍 سلام🙋♀️فاطمم 15سالمه 31تیر میشه 16سالم🎀. عاشق کتاب خوندن، رمان، داستان و شعرم🥰. شاعرای مورد علاقم شهریارو فروغ فرخزاد 🥹 همه ی رنگا قشنگن ولی مشکی یه جور دیگه قشنگه🖤✨قبول که دارید؟ عاشق گل بابونه و نرگسم وهمچنین نودل و کیدراما، سیدراما، جیدراما و سریال تایلندیم اگه توهم اینارو دوست داری دوست خوب منی ماچ به کلت😘 با افتخار لکم😍🎀.

درسته منطقه سه با تراز کمتر رتبه بهتر میاریولی منطقه دو قبولی بیشتری میده چون تعداد افراد بیشتری برم ...

واقعا؟

خیلی استرس دارم بخاطرش آخه ما اول منطقه سه بودیم بعد اواسط دهم اومدیم یه شهر منطقه ۲ خیلی ناراحتم


واقعا؟خیلی استرس دارم بخاطرش آخه ما اول منطقه سه بودیم بعد اواسط دهم اومدیم یه شهر منطقه ۲ خیلی نارا ...

اره الکی فکرتو درگیر نکن فرق خاصی ندارن واقعا

اِلا بِذِکْرِ الله تَطْمَعِنَ الْقُلوب️🤍✨️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز