2789

رئوفیل ۱سیسی ترمم نرفتم چون بززگ بود زیادی بنظرم طبیعی بهتره چون خیلی ضررداره

اللهم عجل فرجه مهدی 💚 مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست...🤍در یک جنون سختبا ساز تو رقصیدم...‏«انهاکه عکس هارانبوسیده اند،عاشق نشده اند حسینی میمونم حسینی میمیرم..❤یاعلی و اولادش....🤍❤️حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم ❤️اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت پس تو را هر غم كه پيش آيد ز دردبر كسي تهمت منه، بر خويش گرد فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه ضرری؟؟دوست من کانتورینگ کرده چهره عالیه شده

بعدامشخص میشه ضررش براهمین میگم خوب نیس

اللهم عجل فرجه مهدی 💚 مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست...🤍در یک جنون سختبا ساز تو رقصیدم...‏«انهاکه عکس هارانبوسیده اند،عاشق نشده اند حسینی میمونم حسینی میمیرم..❤یاعلی و اولادش....🤍❤️حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم ❤️اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت پس تو را هر غم كه پيش آيد ز دردبر كسي تهمت منه، بر خويش گرد فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

یه سیسی چند زدی ؟ و کی زدی ؟درد زیاد داشت ؟

دردش مرگیاربود ۲میلیون زدم ۲ماه قبل

اللهم عجل فرجه مهدی 💚 مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست...🤍در یک جنون سختبا ساز تو رقصیدم...‏«انهاکه عکس هارانبوسیده اند،عاشق نشده اند حسینی میمونم حسینی میمیرم..❤یاعلی و اولادش....🤍❤️حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم ❤️اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت پس تو را هر غم كه پيش آيد ز دردبر كسي تهمت منه، بر خويش گرد فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

جدی من از دردش میترسم 😂مگ بی حسی نزد

بله ولی زیادفرقی ندتشت لب خیلی خساسه والامن شید لب زدم ایقرر دردنداشت

اللهم عجل فرجه مهدی 💚 مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست...🤍در یک جنون سختبا ساز تو رقصیدم...‏«انهاکه عکس هارانبوسیده اند،عاشق نشده اند حسینی میمونم حسینی میمیرم..❤یاعلی و اولادش....🤍❤️حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم ❤️اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت پس تو را هر غم كه پيش آيد ز دردبر كسي تهمت منه، بر خويش گرد فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!

هزینش چقد شد چه مدت زدی و چند سی سی زدی درد داشت ؟

من بیشتر از بکساله که زدم الان نمیدونم چنده

من همونیم که تو زندگیش هرچی خواست نشدهرچیم که خودش ساخت خدا گرفت واسه همین عقده ایی و حسود شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز