بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تاپیک های توهین آمیز و غیر مرتبط و مسخره رو گزارش میزنم چون معتقدم هنوز به بلوغ کامل عقلی نرسیدن و لازم نیست اینجا باشن اگر سوالی میپرسم فضول نیستم به جهت اینکه بهتر بتونم جواب بدم سوال میپرسم یه سری تاپیکا هستن که صرفا ایجاد شدن تا تایید کاربرای اینجا رو بگیرن یعنی خود استارتر هم میدونه که کارش اشتباهه ولی قبول نمیکنه حالا هی کاربرا از تجربیاتشون بگن قبول نمیکنن که نمیکنن مرغشون یه پا داره واقعا دوست دارم با این عزیزان با صراحت صحبت کنم حیف که نمیشه