2777
2789
عنوان

🍃

34 بازدید | 0 پست

یادمه امضامو نوشته بودم:

روزی که بمیرم بدون شب قبل از غروب تا سحر زیر ستاره ها خندیدم و گریه کردم:)


خب حالا وقتش رسیده 🤍✨

درسته که از غروب نبود...

اما خب هنوز هم سحر نرسیده...🙃

نشستم زیر ستاره ها...

به زندگی مسخرم میخندم🤣🥲💔

هه ما با کسایـے خوبیم که ذاتشون خوبہنه قیافشون!🫸🏻 ✨️عضو رسمی انجمن H_T_A✨🤌🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

محرمم

boloberym | 30 ثانیه پیش

دلم خیلی گرفته

bitaa123 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز