2777
2789
عنوان

سلامم

146 بازدید | 19 پست

من. یه خواستگار. داشتم. در حد. معرفی. بود دلم. نمیخواست. مامان. به یه شخص. خاص بگه چون. چیزی. نبود. الان. گفته اعصابم. خورده. چیکار. کنم

😍😍😍😍 روزای خوبی در راهه

برات مهم نباشه دیگه

دوست داشتن خیلی خطرناکه درست مثل این میمونه قلبتو دو دستی از جاش در بیاری کادو پیچ شده تحویل یکی دیگه بدی و اونقدر بهش اطمینان داشته باشی که طرف آسیبی به قلبت نمیزنه ولی یه روز میون اون همه باور و اعتمادت نسبت به اون آدم فقط قلبته که دیگه جز سنگ چیزی ازش باقی نمونده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیخیال

میخوام. خودم. بکشما زنه به. من. میگه تو خوشت اومد. ازش؟ گفتم. من. یه بار. دیدمش. به. خوش. اومدن. نرسید انگار. دوست. پسرم. بوده

😍😍😍😍 روزای خوبی در راهه

خب خواستگار که عیب نیست عزیزم حالا دیگه شده اعصاب خودتو خورد نکن

اخه عزیزم. واسه. این عیبه. چون پسرش. طلاق گرفته بود نق نقش. برای. ما بود. حتی. تا دوهفته. پیشم. نق. میزد دیروز. شیرینی عقدشو. اورد. وقتی یکی این همه ادا. واصول داره. ما چرا. باید بگیم. مگه. خریم

😍😍😍😍 روزای خوبی در راهه

اخه عزیزم. واسه. این عیبه. چون پسرش. طلاق گرفته بود نق نقش. برای. ما بود. حتی. تا دوهفته. پیشم. نق. ...

بگو خانوم ب شما ربطی نداره

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ای خدا حق داری اشکال نداره باور کن الان هر جقدر اعصابت خورد بشه فایده نداره دیگه

😭😭😭😭😭😭😭 زنه. بسکه بازار. گرمی. کرده اعصابموخورد. کرده. تاپیک. قبلیم. راجب همین خانومه بخونش. لطفا

😍😍😍😍 روزای خوبی در راهه

یعنی. کم. مونده. سرموبکوبم. تو دیوار

بیخیال هر کاری کنی مردم حرف زیاد میزنن

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ای خدا حق داری اشکال نداره باور کن الان هر جقدر اعصابت خورد بشه فایده نداره دیگه

بعدم. به ما میگه من. خبر نداشتم یهو بهم. گفتن. مگه میشه🫥🫥🫥🤐 اون وقت مامان. من. مثل ساده ها. میره میگه بعد انقدر. از پسرش. تعریف. میکنه پسرم. خوبه خیلی. اخه. اگه انقذر خوب. بود. زنه احمق بود. طلاق بگیره؟

😍😍😍😍 روزای خوبی در راهه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792