2777
2789

چرا خب؟؟؟

چراکاربرای اصیل و خوب همه میرن ازاینجا.جو اینجا واقعا بده.

راحت میان و توهین میکنن به هم ودل میشکنن

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا خب؟؟؟چراکاربرای اصیل و خوب همه میرن ازاینجا.جو اینجا واقعا بده.راحت میان و توهین میکنن به هم ودل ...

دووم نیاوردم دوباره برگشتم ولی ای کاش کیچیم سیناردی او واقت کی گدیم ایرانا گتمیردیم نینیرم بی نژادپرست مملکتی

اخ من نه اخماخام نیه گدیم بی دلی مملکته

دووم نیاوردم دوباره برگشتم ولی ای کاش کیچیم سیناردی او واقت کی گدیم ایرانا گتمیردیم نینیرم بی نژادپر ...

سلام.بابا هارا گدیسن اخه؟

نه وار؟گوی نمنه دیللر دسینلر دا سایما.بحث المه بو کوپین قیزلارینان.

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

سلام.بابا هارا گدیسن اخه؟نه وار؟گوی نمنه دیللر دسینلر دا سایما.بحث المه بو کوپین قیزلارینان.

کوپین قیزلاری مگر گویور نچه گون مونان گاباغ تیراختورون اودمانا اوشاغلار تاپیک ورمشدیلار عملا بیزلره ددیلر وحشی 😑


کوپین قیزلاری مگر گویور نچه گون مونان گاباغ تیراختورون اودمانا اوشاغلار تاپیک ورمشدیلار عملا بیزلره ...

..یدیلر.عزیزیم اولار یانیبلار اوت توتویلار.گوی دسینلر دا عقده ای اداملارین سوزوینن نمنه اولاجاخ اخه؟

چووخ گوزل اویون اوینادیلار ✌

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

اعصاب گالمپ هریانا گدیرسن هامنن گوجو تورکلره چاتپ

ترکلرین داشی توشوب باشلارینا دا🤣تورکون داشی آغیردی

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

..یدیلر.عزیزیم اولار یانیبلار اوت توتویلار.گوی دسینلر دا عقده ای اداملارین سوزوینن نمنه اولاجاخ اخه؟ ...

به ده یاندخ وردخ اولارا اما بی تیمین ایشی فحاشیدی ایندی باقرینن و علی دایی اوزلرینه الیپلر سیپر کی نیه سیز مینارا توهین الیپسیز

بیرنفر یوخدو دیه یاخجی المیشیخ گوزوزوده چاخادمشخ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز