manelii79 مدیر استارتر عضویت: 1402/11/06 تعداد پست: 2450 عنوان عدسی 69 بازدید | 7 پست سلام خانوما چطورین من هفته پیش ک مسجد جمکران بودم نذری عدسی دادن طعمش خیلی خوشمزه بود آیا اینجا کسی هست بفهمه چجوری درستش میکنن و چیا میزنن بهش ادویه هاش چی ان؟ 1404/09/21 | 15:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مدیسا1365 عضویت: 1397/04/07 تعداد پست: 17309 اون ونمیدونم ولی ادویه اصلی عدسی برا خوشمزگیش گلپرِ وفلفل تند
manelii79 مدیر استارتر عضویت: 1402/11/06 تعداد پست: 2450 اون ونمیدونم ولی ادویه اصلی عدسی برا خوشمزگیش گلپرِ وفلفل تند اره فلفل داشت ولی گلپرو نمیدونستم ک میزنن یا ن
kedertarin2 عضویت: 1404/08/13 تعداد پست: 2837 اره فلفل داشت ولی گلپرو نمیدونستم ک میزنن یا ن نیم ساعت مونده جو پرک بریز لعاب میندازه ♣️اونی که تظاهر به آرامش میکنع از همه داغونتره!😇🦰😓
manelii79 مدیر استارتر عضویت: 1402/11/06 تعداد پست: 2450 نیم ساعت مونده جو پرک بریز لعاب میندازه من طعم اشو گفتم
زیکزاک عضویت: 1398/03/31 تعداد پست: 14606 اره فلفل داشت ولی گلپرو نمیدونستم ک میزنن یا ن گلپر افتضاح طمعش نگران فردایت نباش.. خدای دیروز وامروز خدای فرداهم هست. اگر تو اولین بار بندگی میکنی او قرن هاست خدایی میکند. 🌷
زیکزاک عضویت: 1398/03/31 تعداد پست: 14606 جدی بد میکنه؟ من یه بار رو ترشی ریختم نتونستم بخورم میخوایی امتحان حن نگران فردایت نباش.. خدای دیروز وامروز خدای فرداهم هست. اگر تو اولین بار بندگی میکنی او قرن هاست خدایی میکند. 🌷