2789

یه  پماد  هم  میدن  اون پماد   هردفعه  بزن,  حتی اگه  پماد تمام شد باز از داروخانه  بگیر  تا ۲ماه  بزن چربش کن,  نذار خشک بشه  که  پوستش  به  پوشک بچسب,خون بیاد, 

بدنیا نیومدن که  الان که گفتین به این فکر افتادم که وقتی بدنیا اومدن ۹ روز شد ببرمشون تا وقتی ...

نه      اونم   زوده, از ۲ماهگی   تا  ۴ماهگی  وقتشه,   پانسمانش  با اولین جیش میفته,  بعدشم  فقط   باید چربش کنی  تا پوست  روش   خوب بشه,  پمادشم  پماد چشم هست جنتاماسین ,چندتا بخر ,و هردفعه  تا۲ماه  بزن,که پوست  روش  خوب بشه,  گفتم اگه پماد نزنی   میچسبه به پوشک  و وقتی کنده  بشه  خون میاد   ,مال پسرمن اینطوری شد,  دکتر گفت  تا چندوقت چربش کن, 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدنیا نیومدن که  الان که گفتین به این فکر افتادم که وقتی بدنیا اومدن ۹ روز شد ببرمشون تا وقتی ...


انشالله  به سلامتی  دنیا میاد و صحیح و سالم  زیر سایه پدر ومادرش  بزرگ میشه.

چند ماهه بود

سلام عزیزم خوبی شما پسرتون رو چهار ماهگی ختنه کردین چند روز گریه میکرد پسر منم چهار ماهشه تازه میخوام ختنش کنم خواستم ببینم تا چند مدت گریه میکنه

💕💕💕هر کی این امضا رو میبینه آرزو میکنم غم به دلش راه پیدا نکنه ....لبت خندون باشه دوست عزیزم🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز