2777
2789
عنوان

کاش

| مشاهده متن کامل بحث + 231 بازدید | 49 پست
چه بد سینی جلو گرفتم به دونه بردار ترو خداااا😜

نوموخااام🫢

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو مفهمومو بگیر داداش

باشه روغن موتورتو اسپیدی بزن تا بعدش ببینیم چه خاکی سرمون بریزیم😂

کاربر آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم و شبا خودشم

ای بابا ای بابا😂😂ولی منم خرمارو فقط با گردو میخورم در غیر این صورت ترجیح میدم اصن نخورم

نبات بردار فعلا بزار گیر مهمون بیاد زشته😂

کاربر آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم و شبا خودشم

زشته یه دونه بردار بعد میگن از این پسره بدش اومده خرما برنداشت😂

بذا بگن ک حقیقته🤣🤣🤣🤣🤣😆🥴

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ملت عقلشون تو چششونه وگرنه منم دل خوشی ازت ندارم😂😂

برو کنار تا یکی نزدمت پخش زمین شی نفله😏😎

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

مشخصه چشمت دنبال خرماس😂😂😂

ن هدف تویی خرما بهانس🤣🤣🤣🤣🤣🤣🫵

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ن هدف تویی خرما بهانس🤣🤣🤣🤣🤣🤣🫵

اره پیرزن همسایه گفت این دختره بت چش داره جای خرما گفت نه مرسی حلوا نمیخورم

کاربر آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم و شبا خودشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز