2777
2789
عنوان

هعیییییی

38 بازدید | 6 پست

دلم خونه از دست بابام

از دست کاراش از بداخلاقیاش از صدای نحسش

از نفس کشیدنش عذاب میکشم

از اینکه انقد مادرمو و مارو با کاراش و حرفاش اذیت کرده 

از اینکه هرکاری میکنیم دنبال بهانه الکی میگرده واسه گیر دادن

از اینکه حسرت یه سفر یه تفریح رو دلمون گذاشته

از اینکه هزار تومن نمیزاره خرج کنیم و انقد غر میزنه...هنوز مادر بیچارم با دست لباس میشوره و لباسشویی هم براش نمیخره...همه به مادرم میگن چرا سرو وضعت بده...چرا به خودت نمیرسی...در طول این همه سال دریغ از یه حرف خوش؛یذره محبت...گاهی نمیدونم خدا منو برا چی آفریده....💔تنها امیدم درس خوندنیه که دوتا کتاب و ی کلاس انلاینن گرفتم و  انقد غر میزنه و ناراضیه که انگیزمم از دست دادم💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخدا کنارش نمیتونم بخابماز بس انرژی منفی دارهیه استرسی میگیرم

سخته ولی سعیتو بکن

تو را من چشم در راهم.❤️❤️ گرم یاد آوری یا نه. من از یادت نمیکاهم.🥲 تو را من چشم در راهم.❤️❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز