bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 عنوان میترسم 173 بازدید | 14 پست نیم ساعت پیش فهمیدم یه نفر مرده بعد الان میخام بخوابم چشامو میبندم قیافه اش میاد جلو چشام میترسم 1404/09/02 | 03:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 طبیعیع ترست ؟؟چندسالش بود نمیدونم از نظر تو طبیعی ؟۲۵ سال
یخمک_دوستداشتنی عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 1175 نمیدونم از نظر تو طبیعی ؟۲۵ سال اره عزیزم فکر ااین ک دیروز بوده امروز نبوده ادمو عمیقااا ناراحت میکنه حالا فردا صبح حالت بهتر میشه و با این قضیه کنار میای
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 اره عزیزم فکر ااین ک دیروز بوده امروز نبوده ادمو عمیقااا ناراحت میکنه حالا فردا صبح حالت بهتر میشه و ... دقیقا دیروز هم پیام داد به خاهرم
یخمک_دوستداشتنی عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 1175 دقیقا دیروز هم پیام داد به خاهرم متوجهم منم دوست همسرمو شب دیدم دوساعت بعدش دیگ بین ما نبود تا مدتها حالم بد بود گریه میکردم
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 متوجهم منم دوست همسرمو شب دیدم دوساعت بعدش دیگ بین ما نبود تا مدتها حالم بد بود گریه میکردم آره ناراحت هستم که هیچ ترسم افتاد به جونم
سحرراد۷۵ عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 5282 خیلی میفهممت منم همین بودم سوره ای چیزی بخون بخواب خدایا چنان کن سرانجام کار....... تو خشنود باشی و ما رستگار
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 خیلی میفهممت منم همین بودم سوره ای چیزی بخون بخواب باشه عزیزم ولی واقعا نمیشه بخوابم
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 خیلی میفهممت منم همین بودم سوره ای چیزی بخون بخواب هم خیییلی خوابم میاد هم از ترس دست و پام یخ شده
سحرراد۷۵ عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 5282 باشه عزیزم ولی واقعا نمیشه بخوابم بخدای محمد میفهمم 😭😔 ترس از مرگ داریم ما خدایا چنان کن سرانجام کار....... تو خشنود باشی و ما رستگار
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 بخدای محمد میفهمم 😭😔 ترس از مرگ داریم ما بمیرم برات که درک میکنی این موضوع رو
سحرراد۷۵ عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 5282 بمیرم برات که درک میکنی این موضوع رو خدا نکنه رفیق 😭😔 من خیلی پنیک میشم از ترسه مرگ خدایا چنان کن سرانجام کار....... تو خشنود باشی و ما رستگار
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 خدا نکنه رفیق 😭😔 من خیلی پنیک میشم از ترسه مرگ نه از مرگ برا خودم نمیترسم از خدامم هست زودتر بمیرم توهم از مرگ نترس چیزی نیست که به خاطرش پنیک بشی شتری ای که چه بخای چه نخای در خونه همهمون میخوابه تا زنده ای خوش باشه به مرگ فکر نکن وقتتو حروم نکن
سحرراد۷۵ عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 5282 نه از مرگ برا خودم نمیترسم از خدامم هست زودتر بمیرم توهم از مرگ نترس چیزی نیست که به خاطرش پنیک بشی ... میترسم 😔😭 خدایا چنان کن سرانجام کار....... تو خشنود باشی و ما رستگار