2777
2789
عنوان

سالگردعقد

81 بازدید | 5 پست

سلام من چندروزدیگه سالگردعقدمه اما هیچ حسی ندارم

چرااینجوری شدم😞چراانقدرسردشدم نسبت ب همه چی

هیچ ذوقی ندارم اصلا

همسرم انتخاب خودم بوده دوسش دارم

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب چیزی باعث شده ک اینجوری شید؟

ازبس تو فشارم ازسمت خانوادم شایددلیلش اینه ازوقتی عقدکردم پدرم ازمحضر گرفته تا همه چی بهم گیرداد چرامحضر دوره چرامحضر گرفتین البته سالن عقد بود خیلی شیک بود 

روزقبلش محضر رفتیم خطبه خوندن 

ب همه چیم گیرداد از ذوق افتادم

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ازبس تو فشارم ازسمت خانوادم شایددلیلش اینه ازوقتی عقدکردم پدرم ازمحضر گرفته تا همه چی بهم گیرداد چرا ...

عزیزم انشالله ک بری خونه خودت دریت میشه..ولی یه چیزی بگم این روزاتو خراب نکن خوشحال باش بخدا بعدا همش یاد این روزا میفتی این چیزا میگذره لذت ببر

ثمر ندیده وجودم،درخت کاجم من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز