2777
2789
عنوان

خطر مرگ☠️

141 بازدید | 16 پست

خانما تن ماهی حتما بجوشونیدددددددددد

پریروز یکی از آشنا های ما فوت شدن بخاطر نجوشوندن تن ماهی یهروز بعد از خودنش دست و پاشون فلج میشه بستری میشن بعدشم کما بعدشم فوت

لطفاً مواظب باشید

یه صلوات و فاتحه براش بخونید داغش سنگین رو دل خانوادشع

بسیار عزیز بودند بچه اول هم بودن

فقط میرم فقط فاصله میگیرم ازت...🚶

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوتا تن ماهی بدون جوشوندن میخوام بخورم حداقل اسمم بد در نمیره میگن به این دلیل فوت کرده

لعنتی😂حالا من شنیدم ی سریا فلج میشن نمیمرن 

در کل مرگ و زندگی دست خداس.عمرمون تا هر کجا باشه همونه

لعنتی😂حالا من شنیدم ی سریا فلج میشن نمیمرن در کل مرگ و زندگی دست خداس.عمرمون تا هر کجا باشه همونه

بی شوخی واقعا روش خوبیه برای مردن فکرشو کن دیگه خبری از درد نیست و اسمت بد در نمیره

وقتی میبره کما در جا میکشه احتمال فلج شدن کمه

نکن قربونت بشم

زندگیه هیشکی الان گل و بلبل نیس

امیدت ب خدا باشه .مشکلات زندگی همیشه بوده و هست تمومی نداره .همین سختیا باعث میشه قوی بشیم

امیدت و از دست نده .صبر داشته باش درست میشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز