2777
2789
خب بلاخره تمرین بازیگری نمیکنی که😅 از یه چیزی ناراحتی دیگه. فکر کنم توام مثل من معجونی از تلخی ها ب ...

تقریبا آره و  از اینکه مجدد شروع کنم اینه مثلا اون روز خیلی خسته باشم

یا خیلی ناامید و اینا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تقریبا آره و از اینکه مجدد شروع کنم اینه مثلا اون روز خیلی خسته باشمیا خیلی ناامید و اینا

خوبه گریه خوبه واقعاً. امیدوارم همسرتون هم آدم با احساسی باشه.

نه زیاد احساساتی نیستم بیشتر آدم منطقی هستم تا احساسی

منطقی بودن که خیلی خوبه ولی من احساس خیلی بالایی دارم البته دوست دارم مدل خودمو. شما متضاد من میشی فکر کنم😂

منطقی بودن که خیلی خوبه ولی من احساس خیلی بالایی دارم البته دوست دارم مدل خودمو. شما متضاد من میشی ف ...

احساساتی بودن خیلی خوبه ولی آدم بیشتر از سمت احساس ضربه میخوره

من فقط احساساتم رو وقف نزدیک ترین آدمای زندگیم میکنم با بقیه خنثام در حد سلام علیک و یکم خوش و بش 

تو زندگی منتظر معجزه نباش. خودت معجزه زندگیت باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش