2789

اگه دختر خوبیه و تمام بدیش حسودیشه نکن 

💜💛به نظرم همه آدما یبار باید تا تهش برن! تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن! برن و تا جون دارن براش بجنگن! اونقدر که خسته و زخمی برگردن! مهم نیست تهش برنده شن یا بازنده مهم اینه که تهشو دیدن! کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه! مدیون دلش نیست که ای کاش میشد.⁦⁦❤️⁩🧡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منظورتون از دختر خوبیه یعنی چی

رفیق خوب کسیه که حاشیه آنچنانی نداشته باشه در حقت مهربون باشه در حد یه دوستی بهت توجه کنه باهم دیگه راحت باشین با هم تفریح داشته باشین بیرون برین بگردین و ....

اگه اینا رو داره ولی تنها خصلت بدش حسودیش باشه کم لطفیه بخوای باهاش کات کنی.

💜💛به نظرم همه آدما یبار باید تا تهش برن! تا ته اون چیزی که خیلی بهش اصرار دارن! برن و تا جون دارن براش بجنگن! اونقدر که خسته و زخمی برگردن! مهم نیست تهش برنده شن یا بازنده مهم اینه که تهشو دیدن! کسی که تهشو دیده دیگه از هیچی نمیترسه! مدیون دلش نیست که ای کاش میشد.⁦⁦❤️⁩🧡

رفیق خوب کسیه که حاشیه آنچنانی نداشته باشه در حقت مهربون باشه در حد یه دوستی بهت توجه کنه باهم دیگه ...

ارع همه اینا رو داره ممنون که تو تاپیکم شرکت کردی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کالری شماری

_hsarina | 15 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز