devillady مدیر استارتر عضویت: 1402/06/02 تعداد پست: 8656 عنوان زیستتت 85 بازدید | 5 پست بچه ها من موقع زیست خوندن و زدن تستاش خوابم میگیره همیشه😑😂طبیعیه این؟ خیلی خیلی حس خواب الودگی بهم میده مخصوصا دوازدهمش 1404/07/29 | 13:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
devillady مدیر استارتر عضویت: 1402/06/02 تعداد پست: 8656 چه ساعتایی میخونیش؟ همه جوره امتحان کردمصبح ظهر عصر
oxalis_11 عضویت: 1400/01/28 تعداد پست: 2649 همه جوره امتحان کردمصبح ظهر عصر اگه بعد بیداری میخونی ، شاید خواب ناکافی داریاگه ظهره شاید بدنت خساس و کافئین برسون قبلش که معمولا ۲۰ تا ۴۰ دقیقه طول میکشه تا اثر کنهاگر غرول میخونی بعلت خستگی و نزدیک شدن به خوابه شاید
devillady مدیر استارتر عضویت: 1402/06/02 تعداد پست: 8656 اگه بعد بیداری میخونی ، شاید خواب ناکافی داریاگه ظهره شاید بدنت خساس و کافئین برسون قبلش که معمولا ۲ ... بنظرت چه تایمی بهتره بخونمش
oxalis_11 عضویت: 1400/01/28 تعداد پست: 2649 بنظرت چه تایمی بهتره بخونمش اگر خوابت کافیه ، صبح یه درس سبک بخون ، بعد زیست بخوناگر اهل کاعئین هستی حدود ظهر تا قبل ساعت ۱۳ بخون که ا شب اثر کافئینم بپره