t_a_k_ مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 1241 عنوان امروز 68 بازدید | 5 پست امروز بازدید موزه واسه نابینایان رایگان بوده، اینو رو بنر دیدم کاربر آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم و شبا خودشم 1404/07/23 | 15:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
girl_lor عضویت: 1401/11/09 تعداد پست: 3365 نابینا چطور میخاد ببینه اخه آنچه غیر قابل تحمل بود انسان ها بودند،نه زندگی!
عروسکممم_ عضویت: 1400/01/17 تعداد پست: 2023 نابینایان چجوری ببینن😳 عروسک خواست بخنده، دید لباش با خنده دوخته شده...
t_a_k_ مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 1241 نابینا چطور میخاد ببینه اخه شمارشونو ندارم ازشون بپرسم کاربر آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم و شبا خودشم
girl_lor عضویت: 1401/11/09 تعداد پست: 3365 شمارشونو ندارم ازشون بپرسم وا حالتون خوبه؟ گفتید که موزه برا نابینایان رایگانه گفتم چطور میخا ببینن این چه طرز برخورده آنچه غیر قابل تحمل بود انسان ها بودند،نه زندگی!
t_a_k_ مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 1241 وا حالتون خوبه؟ گفتید که موزه برا نابینایان رایگانه گفتم چطور میخا ببینن این چه طرز برخورده خب جواب دادم اینکه چطور میخوان ببینن باید ازشون پرسید ولی حیف شمارشونو ندارم،من معذرت اگه جوری گفتم بد برداشت کردید کاربر آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم و شبا خودشم