2777
2789
عنوان

دندان

58 بازدید | 3 پست

خانوما  دندون اسیای کوچیکم عفونت کرده درد می کنه و نیاز به عصب کشی ولی خب هزینشو ندارم

اگر بخوام بکشمش خیلی درد داره؟ 

بعدش چجوریه

میخوام بکشمش که دیگه از دردش راحت شم ولی میترسم بعدش بیشتر از الان درد داشته باشه 

اگه دندونت عفونت کرده، کشیدنش با بی‌حسی معمولاً درد نداره، فقط بعدش یکی دو روز ممکنه کمی درد یا تورم باشه که با مسکن برطرف میشه. اگه تونستی حتماً قبل از کشیدن با یه دندانپزشک مشورت کن، مثل دکتر هلن جوانمرد تو سعادت‌آباد که خیلی باحوصله و دقیق کار می‌کنن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم موافقم — کشیدن با بی‌حسی معمولاً درد زیادی نداره و درد اصلی غالباً قبل از درمانه. بعد از کشیدن یه روز دو روز ممکنه حساسیت باشه که با مسکن رفع میشه.

اگه هزینه اذیتت می‌کنه، مراکز دولتی یا دانشکده‌ها و کلینیک‌های خیریه رو هم امتحان کن.

برای مشورت و درمان دقیق هم دکتر هلن جوانمرد تو سعادت‌آباد انتخابِ مطمئنیه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز