2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچی از وقتی یادم میاد لاغر بودم هرچیم خپدمپ به آب و اتیش میزنم چاق نمیشم ازمایشم دادم هیچیم نبود خد ...

😑😑😑😑😑😑

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار😍

هیچی از وقتی یادم میاد لاغر بودم هرچیم خودمو به آب و اتیش میزنم چاق نمیشم ازمایشم دادم هیچیم نبود خداروشکر 

خدایا تنها امیدم به تویه هوامو داشته باش و کاری کن هدیه ای که بهم دادی سالم دنیا بیاد🙏🙏
قرص گلوكوفاژ وزن منو تو يه ماه چند كيلو كم كرد  البته ال كارنتين خارجي اگه بگيري عاليه

خب ضرر نداره

دکتر برات تجویز کرده؟

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار😍
قرص گلوكوفاژ وزن منو تو يه ماه چند كيلو كم كرد  البته ال كارنتين خارجي اگه بگيري عاليه

متفورمین عوارض نداره؟؟من خوندم چیزای جالبی ننوشته بود

متفورمین همون گلوکوفاژه دیگه نه؟؟؟

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....

در هفته بدن شما نیاز به ۱۲ ق ق برنج دارع

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
قرص گلوكوفاژ وزن منو تو يه ماه چند كيلو كم كرد  البته ال كارنتين خارجي اگه بگيري عاليه

چنده؟؟

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
خدا از دهنت بشنوه مطمئنی؟    

تو اینترنت خوندم والا...سبوس برنج و قرص بیوتین و زینک بگیر مطمئن باشی


دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست

منم خیییلی چاقمممم

بدم اومددده از هرچی بارداریههههه😩😩😫😫😫

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....
منم خیییلی چاقمممم بدم اومددده از هرچی بارداریههههه😩😩😫😫😫

چند کیلویی؟😭

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز