2789
عنوان

پیدا شد😒😳

191 بازدید | 6 پست

https://ninisite.co/discussion/topic/16970168/نیم-ساعته-بخاطر-جزوه-گریه-میکنم?postId=394993507

دست همکلاسیم بوده🫤

 بعد یه هفته تازه کیفشو‌‌ باز کرده بوده 


فقط 2 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

 لایک نکن.. تیکر کنکور[💊🔬]🌱.دوست عزیز، کاری با کنکوری جماعت نداشته باشید اینا بدکافی روانین. الان باید از پس زندگی بربیام. بعدا یادم بنداز برات تعریف کنم چقد همه‌چیز پیچیده بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم بعضی از مسیرها نه انتخاب من بودن نه چیزی بودن که دلم میخواست؛ اما مجبور شدم ادامه بدم... به مو هم برسه، پاره هم بشه، من هی گره میزنم، هی گره میزنم، هی گره میزنم:)تا اینجا خوندی یه صلوات بفرست، انرژی مثبت بفرست و دعا کن قبول بشم تنها راه نجاتمه‌:(

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😂😂خوشحال باششششش

خیلس خوشحالم 🥲😂

فقط 2 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

 لایک نکن.. تیکر کنکور[💊🔬]🌱.دوست عزیز، کاری با کنکوری جماعت نداشته باشید اینا بدکافی روانین. الان باید از پس زندگی بربیام. بعدا یادم بنداز برات تعریف کنم چقد همه‌چیز پیچیده بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم بعضی از مسیرها نه انتخاب من بودن نه چیزی بودن که دلم میخواست؛ اما مجبور شدم ادامه بدم... به مو هم برسه، پاره هم بشه، من هی گره میزنم، هی گره میزنم، هی گره میزنم:)تا اینجا خوندی یه صلوات بفرست، انرژی مثبت بفرست و دعا کن قبول بشم تنها راه نجاتمه‌:(

اشتباه برداشته بود؟

خودش گفت اشتباه برداشته

درسشم خوبه سطح درسمون مثل همه

فقط 2 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

 لایک نکن.. تیکر کنکور[💊🔬]🌱.دوست عزیز، کاری با کنکوری جماعت نداشته باشید اینا بدکافی روانین. الان باید از پس زندگی بربیام. بعدا یادم بنداز برات تعریف کنم چقد همه‌چیز پیچیده بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم بعضی از مسیرها نه انتخاب من بودن نه چیزی بودن که دلم میخواست؛ اما مجبور شدم ادامه بدم... به مو هم برسه، پاره هم بشه، من هی گره میزنم، هی گره میزنم، هی گره میزنم:)تا اینجا خوندی یه صلوات بفرست، انرژی مثبت بفرست و دعا کن قبول بشم تنها راه نجاتمه‌:(

من که وقتی چیزی گم میکنم افسردگی و عضاب وجدان میگیرم 😞

منم همینطور:(

فقط 2 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

 لایک نکن.. تیکر کنکور[💊🔬]🌱.دوست عزیز، کاری با کنکوری جماعت نداشته باشید اینا بدکافی روانین. الان باید از پس زندگی بربیام. بعدا یادم بنداز برات تعریف کنم چقد همه‌چیز پیچیده بود. چطور یه‌سری چیزهارو به ناچار تحمل کردم و فهمیدم بعضی از مسیرها نه انتخاب من بودن نه چیزی بودن که دلم میخواست؛ اما مجبور شدم ادامه بدم... به مو هم برسه، پاره هم بشه، من هی گره میزنم، هی گره میزنم، هی گره میزنم:)تا اینجا خوندی یه صلوات بفرست، انرژی مثبت بفرست و دعا کن قبول بشم تنها راه نجاتمه‌:(

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز