2777
2789
عنوان

کمکم کنین

124 بازدید | 9 پست

امروز با مامانم اومدیم شهرستان قرار یود عصر برگردیم ولی موندیم.فک می‌گردم برعکس شهر فرار نیست افراد تاکسیک پیک*می و ددی آرتا و تانگوی ببینم ولی تا الان دو تا ددی آرتا و یه فمبوی دیدم.حالا این هیچ الان میبینم دارن نوشیدنی میخورن😶

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی😑؟!هرکس متوجه شد برا منم توضیح بده

ببین امروز یهویی اومدیم شهرستان قرار بود عصر برگردیم ولی موندیم‌با خودم گفتم شهرستان برعکس شهر افراد سمی نداره ولی تا الان یه فم*بوی و دو تا ددی آر*تا دیدم😑الان هم میبینم دارن عرق سگی میخورن کسایی که نماز هم میخونن:/

کسایی گه منو به نماز خوندن دعوت می‌کنن دارن میخورن😑دارم روانی میشم تحمل اینهمه سم رو ندارم 

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

اتفاقا من تو شهرستانا آدمای تاکسیک تری دیدم‌تا شهر. جای تو بودم با دیدن اون فمبوی کیوت کیف میکردم😅

بابا من اول فک میکردم اون فمبویه دختره.اون ددی آرتاعه هم فک میکردم پسره://

شک کردم به فمبوی و ددی آرتا بودنشون ولی با خودم گفتم تو شهرستان عمرا از اینچیزا ببینم🤕الان هم یاتاقان زدم دارم روانی میشم بگین چیکار کنم برم یه گوشه آرامش بگیرم یا با اونا بخورم

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

ببین امروز یهویی اومدیم شهرستان قرار بود عصر برگردیم ولی موندیم‌با خودم گفتم شهرستان برعکس شهر افراد ...

فم بوی ددی آرتا چیه دیگ

به گمانم خاطراتی که آدمها برای هم به یادگار میگذارند، از همه چیز مهمتر است، وگرنه همه آمده اند که یک روز بروند.

فم بوی ددی آرتا چیه دیگ

من هم فقط از این افراد اسمشون رو شنیده بودم ولی امروز از نزدیک دیدم🥲💔دارم روانی میشم یاتاقان زدم

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

بابا من اول فک میکردم اون فمبویه دختره.اون ددی آرتاعه هم فک میکردم پسره://شک کردم به فمبوی و ددی آرت ...

برو یه گوشه بشین کار خودتو بکن یا برو بیرون قدم بزن. وقتی ازشون خوشت نمیاد چرا باهاشون قاتی بشی

برو یه گوشه بشین کار خودتو بکن یا برو بیرون قدم بزن. وقتی ازشون خوشت نمیاد چرا باهاشون قاتی بشی

مامانم میگه😑😑اصلا قرار ن اینارو ببینم به من گفت میریم باغ و تا عصر برمیگردیم ولی الان😭

مهم نی برام که پورش ندارم پیادهم تنهام پشت ندارم خوشحالم برا چند دیقه لذت به دختر مردم قول ندادم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شکیرا

mandana111 | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز