سلام خانماشبتون بخیر .من پارسال چند بار اقدام کردم ک نشد و بعد به دکتر مراجعه کردم این اولین ماهیه ک با دارو و امپول اچ سی جی اقدام میکنم ..داروهامم لتروزل و کلومیفن و پروژسترون بود .که الان ۳روز از قطع پروژسترون میگذره .روز ۲۹ سیکلم هستم . خیلی درد پریودی دارم یهکم لکه قهوه ای هم دیدم بنظرتون امیدوار باشم بهش یا نه ؟؟؟.تا حالاهیچوقت لکه قهوه ای ندیدم همیشه روز اول پریودم لکه صورتی دیدم چن ساعت بعدش پریود شدم شدید.......اینم بگم اسپرم همسرم ضعیف بود که ۳ماه تحت درمان بود کمی بالا اومدن و فقط یکی از فاکتور هاش یه ذره پایینه دکتر گفت خوبه اقدام کن ...