2777
2789
عنوان

ازدواج

88 بازدید | 13 پست

خیلی ترسناکه

من میتونم کسی رو با ارایش جذب کنم اما از اینکه منو بدون ارایش ببینه میترسم چون میدونم کم کم علاقش بهم از دست میده و میره 

میترسم از اندام معمولی یا حتی بدم خوشش نیاد 

اگه یروز بو بدم چی 

اگه از رنگ پوستم خوشش نیاد چی

اگه اگه..

حتی کسایی که خیلی بهم پیشنهاد دادن رو بخاطر همین دلیلا باهاشون اوکی نشدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اما محاله کسی منو بدون ارایشم بپسنده

من خودم چهره آنچنانی ندارم اندامم باربی نیست اما ازدواج کردم و اعتماد بنفس هم دارم و آرایش هم ندارم خیلی کم ممکنه داشته باشم

شوهرمم عادیه 

و اینو بدون هیشکی تو دنیا همه چی تموم نیست

و بخاطر این چیزا قید ازدواج رو‌نزن چون ممکنه با بالا رفتن سن حسرت این روزا رو بخوری

اما محاله کسی منو بدون ارایشم بپسنده

باورت میشه من به جز عروسی که فقط یه رژ و خط چشم نازک میکشم برای بقیه چیزا آرایش نمیکنم؟؟؟

بابا خودت باش.خودتو دوست داشته باش بیخیال بقیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز