2777
2789
عنوان

زن ستیزی

123 بازدید | 5 پست

من چجوری هم خوش هیکل باشم 

هم درس بخونم 

هم کلر کنم موفق بشم 

هم خوشگل باشم 

هم زبون بریزم بشاش باشممم 



گند زن بودن بزننن بعد مردا چیکار میکنن؟؟ فقط پول در میارن 

کاش امریکا متولد شده بودم ب امید روزی ک پذیرش بگیرم و برم برای همیشه 🇺🇸

آره بخدا راحتن

چندروز پیش دریا بودم همه آقایون با یه لباس زیر و تمام 

خانمهای بدبخت لباس زیر پیرهن شلوار حالا بعضیا با روسری بچه بدست 

برگشتی هم باید چندساعت وقت بذاری بشوری شن هارو جدا کنی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قبول کنیم ما خانم ها خودمون بهم کمک لطفی می کنیم  و سعی می کنیم از هم ایراد بگیریم . رقابت ظاهری که بین ما خانم ها ایجاد شده مردها رو خیلی پررو کرده . ما باید به هر ویژگی مثبت یا توانمندی که داریم در هر زمینه افتخار کنیم و به خودمون ببالیم و خودمون رو مقایسه نکنیم تا آقایون هم جرات مقایسه کردن رو نداشته باشند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز