2777
2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 196 بازدید | 19 پست
خب پس اما این تراز پزشکی بعیده بده مگه تعهدی منطقه ۳ پارسال با پنج هزار تعهدی داد

من یک سوال دارم ، وقتی خوده دفترچه میگه تا ۱۶ هزار و خورده ای نفر پزشکی میگیرن ، ۲ ۳ هزار تا هم دندون بعلاوه نزدیک ۳ ۴ هزار تا هم دارو ، چجوری میشه تا نزدیکای رتبه ۲۰ هزار یک نفر از این رشته ها رو نیاره ،؟؟؟؟

من یک سوال دارم ، وقتی خوده دفترچه میگه تا ۱۶ هزار و خورده ای نفر پزشکی میگیرن ، ۲ ۳ هزار تا هم دندو ...

سهمیه ها رو هم در نظر بگیر

دوازده هزارو خورده ای ظرفیت پزشکی داریم مثلا..ولی فقط تا 5000 بزور تعهدی میگیرن 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من یک سوال دارم ، وقتی خوده دفترچه میگه تا ۱۶ هزار و خورده ای نفر پزشکی میگیرن ، ۲ ۳ هزار تا هم دندو ...

تو هر سه منطقه هست 

بعد انقدر سهمیه ای هست 

اما یک توصیه حتما رشته های دلخواهت اول بزن حتی اگر یک درصد امکان نداره بیاری خدارو چه دیدی شاید کسی نزد 

بعد حتما الویت بذار و همه رو نده دست مشاور 

مشاور براتوانتخاب کنه اما خودت الویت بندی کن و اطلاعات در مورد انتخاب رشته ببر بالا 

اکثر مشاور دلش نمیسوزه فقط میخواد امار قبولی بده

فعلا امضا ندارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز