2777
2789
عنوان

درسسس

78 بازدید | 3 پست

من قرار امسال برم یازدهم و واقعا هیچی توی دهم نخوندم


فقط شب امتحانی خوندم که پاس بشم و هیچی یادم نیست


الان میخوام شروع کنم به خوندن و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم از کدوم منبع شروع کنم چه خاکی کنم تو سرم اصن


و رتبه ی خوبی هم میخوام😂


اصلا بلد نیستم درس خوندن رو ..


خیلی کلافم فقط دلم میخواد یکی کمکم کنه


میخوام خدا یه نشونه بهم نشون بده..🥲

تو میتونی 

در آینه اگر نقش نمی بینی،آینه را چه گناه...تو خود کدر شده ای... . فحش اگر بدهند، ازادی بیان است، جواب اگر بدهی بی فرهنگی است! سوالی اگر بکنند ازاد اندیشند، سوالی اگر بکنی تفتیش عقاید! تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقت اند، جواب اگر بدهی دروغگویی! مسخره ات بکنند انتقاد است، جواب اگر بدهی بی جنبه ای! اگر تهدیدت کنند، دفاع کرده اند... اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت طلبی!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز