2777
2789
عنوان

گذشته

99 بازدید | 18 پست

نمیخوام سرتون بدرد بیارم ولی توی گذشته رفیق باز نبودم و شاید دوستای خیلی زیادی نداشتم اما الان دوست رفیق دارم و با خودم میگم چرا گذشته ابنطوری بودم چیکار کنم بنظرتون؟(لطفاا بگین) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکه با خودم میگم چرا تو گذشته رفیق های ریادی نداشتم همین🙃

خب عیبی نداره این ک مشگلی نیس

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

خوب به دیگران نگا میکنم میگم ببین فلانی مثلا پارسال انقد رفیق داشته تو همونم پارسال نداشتی و مقایسه ...

گذشته رو رها کن مهم الانه

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

یعنی از الان سعی کنم رفیق داشته باشم که دو سه سال دیگع نگم چرا رفیق ندارم

الان مگه نداری

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز