2777
2789
عنوان

عاطفی

32 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من امسال سال اخرمه 

بعد توی کافه با یه پسری آشنا شدم برای اولین بار با یکی تو رابطه رفتم الان هنوز ۱ ماه نشده که با هم هستیم

بعد پسره خیلی آدم خوبیه همه چی تمومه از هر نظر بهم کمک میکنه و خیلی وابستمه و کار اشتباهی نکرده تا الان

ولی من نمیدونم چم شده یه حسی هر دفعه خفم میکنه میگه باهاش کات کن 

مثلا وقتی پیشش هستم خوشحالم و نمیتونم ازش جدا شم بعد که میام خونه حسه خفم میکنه میگه باید باهاش کات کنی خیلی این حسه کلافم کرده نمیدونم باید چیکار کنم 

میشه راهنماییم کنید.

همیشه این بوده

بعضی ها قدر دان آدم خوبی نیستن

عشق پسر بد ذات میشن

اون پسر گناهش اینه آدم اشغالی نیست که شما دلتون به سمتش کش بیاد

نگید نه چون این بلا سرم ا‌مدع


آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

همیشه این بودهبعضی ها قدر دان آدم خوبی نیستنعشق پسر بد ذات میشناون پسر گناهش اینه آدم اشغالی نیست که ...

اخه اینطوری نیست من خودم دوسش دارم ولی این حسه داره همه چیو خراب میکنه و من نمیدونم باید چیکار کنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اخه اینطوری نیست من خودم دوسش دارم ولی این حسه داره همه چیو خراب میکنه و من نمیدونم باید چیکار کنم

شاید تحت تاثیر دوستاتون قرار گرفتین و فکر میکنید این پسر خوب نیست و حس مقایسه براتون پیش اومده

رابطه قبلی من رو دوستای دوست دخترم بهم زدن

خودش بعد ها بهم اعتراف کرد

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز