2777
2789
عنوان

اشتباه دیجی کالا

46 بازدید | 5 پست

سلام من یه سفارش داشتم از دیجی کالا. وقتی رسید به دستم دوتا از محصولاتم نبود. توی سایت هم زدن ارسال بخشی از سفارشات. زنگ زدم پشتیبانی گفت پیگیری میشه.

الان اصلا معلوم نی این وسط محصولات من چیشده. شما تجربه دارید؟

الان که دارم اینو برات می‌نویسم، کاملاً رایگانه، ولی واقعاً نمی‌دونم تا کی رایگان بمونه!
من و دخترم بدون حتی یه ریال هزینه، یه ویزیت آنلاین از متخصص حرفه‌ای گرفتیم. کامل بدنمون رو آنالیز کرد، تک‌تک مشکلات رو گفت و راه‌حل داد.

خودم کمر و گردنم خیلی مشکل داشت، دخترم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت… و باورت میشه؟ همه‌ش رو درست کردیم!

اگه تو یا یکی از عزیزات مشکلات اینجوری دارید، همین الان تا دیر نشده نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص بگیرید.

احتمالا اون ها تو انبار فروشنده نبودن از خود فروشگاهها ترسال میشن درست میشه نتری

آخه یه وسیله دیگمم روز قبلش زدن مجبوریم کنسل کنیم پولشو دادن ولی درباره این حرفی نزدن و ارسالشم با دیجی کالاعه. تو سایت برام زده تحویل گرفتم درحالی که اصلا توش نبود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز