2789
عنوان

خیانت😓

362 بازدید | 18 پست

پارسال شوهرم با کارمندش بهم خیانت کرد...

مجبور شدم برگردم

تو این یکسال هررر روز دعوا وسواس شدید داره مدام گیر میده و غر میزنه ...خودمم مقصرم ..تا حرف میزنه میگم عه اون زنیکه خوب بود؟

البته ناخواسته است هاا...مثلا الان ۳ ماهه اتاقامون برق ندارن .اگه لامپ بود خودم عوض میکردم باید سرپیچ عوض بشه،هر چی میگم گوش نمیکنه بعد یاد اون زنه میوفتم ک ی بار تماسشونو شنیدم داشت میرفت پشت بوم ببینه فیش ماهواره وصله یا نه این کلی دعواش کرد ک خودم میام انجام میدم 

یا برا عروسی خواهرشوهر رفتم آرایشگاه تا ی هفته منو میزد ک رفتی یک میلیون و نیم دادی واسه چییی.بعد اون احمق زنگ زده بود دارم میرم عروسی ۵ تومن همون لحطه واسش ریخت ...خلاصه هزااار تا مورد دیگه 

حالا من موندم و ی حال خراب 

جدیدا بهش شک کردم رفتم ماشین و نگا کردم دیدم بعععله ی گوشی دیگه قایم کرده اومدم با اثر انگشتش بازش کردم دیدم  با ی زن دیگه ک تازگیا اومده واسش کار میکنه شبا صحبت میکنه

وقتی ب روش آوردم با مشت کوبید تو بینیم فک کنم شکسته یا چی😑

الان ب نظرتون برخوردم چطور باید باشه...من جایی ندارم برم...کار هم ندارم ک از نظر مالی مستقل بشم..از طرفی ۳ تا بچه دارم اونا رو چکار کنم 😓

ب نظرتون اینکه سعی کنم اصلا باهاش همکلام نشم و سعی کنم زندگی خودمو داشته باشم درسته؟با توجه ب اینکه شرایط طلاق ندارم...

یا اینکه دوباره کنکاش کنم و ازش مدرک گیر بیارم ک بتونم طلاق بگیرم ..اصلا مهریه میدن ؟

اوووووف خداااا چکار کنم😭😭😭



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😭😭😭ای وای،تنها چیزی که الان میتونم بگم اینه که نزار اون سه تا طفل معصوم چیزی بفهمن

فهمیدن و متاستفانه ب خاطر حماقت همسرم خیلی درگیر این قضیه هستن 

آره مدرک معتبر باشه خیانت میتونی کاری برا خودت بکنی

نمیدونم معتبر یعنی چی...ی وکیله میگفت حتما باید چند تا شاهد باشه ..‌اینایی ک تو اینستا میگن الکیه

خب ولش کن زندگیتو بکن با پول ازش بچاپ اگه خسیس نیس،بنظرم با سه تا بچه طلاق سخته اگه پشتوانه مالی و حمایت نداری،

بعداز هفت سال نازایی باردارشدم اوتم بار سوم انتقال با ای وی اف ، خدایا شکرت،هر سوالی راجب ای وی اف داشتید بپرسد

نمیدونم معتبر یعنی چی...ی وکیله میگفت حتما باید چند تا شاهد باشه ..‌اینایی ک تو اینستا میگن الکیه

 منظورم همینه مامانت و بابات مثلا دعوت کن یا خوانوادش و اینارو بزار جلوشون این میشه مدرک با فرد معتبر 

نمیدونم معتبر یعنی چی...ی وکیله میگفت حتما باید چند تا شاهد باشه ..‌اینایی ک تو اینستا میگن الکیه

خیانت دیدن خیلی بده خیلی برای یک زن سخته. منم درگیرشم خیلی دارم اذیت میشم 😓😓 تو این دوره و زمونه کی میاد شهادت بده. هیچ کس دنبال درد سر نیست. منم دوتا بچه دارم از طلاق میترسم خانوادمم پشتوانه نیستن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ادکلن مردانه

zhra_20 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز