2777
2789

چقدر حق

قابل توجه بعضی ها

🇮🇷 و تنم فدای وطنم 🇮🇷                                        در وصف علی بس بُود این نکته که باید؛                                   اثبات کند شیعه که این مَرد خدا نیست...

😂😂😂

باعث شادی منو کاربرایی 

چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@niniyar‍ مسخره امامارو میکنه اینم ی نمونش این دلقکو جمع میکنی از این سایت یا نه دلقکی که الان اومده ...

نسبت به تاپیک آخریت گفتم خیلی با مزه ای نداری راحتی

چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭

نسبت به تاپیک آخریت گفتم خیلی با مزه ای نداری راحتی

اره چون اومدی تاپیک زدی دیشب  از خجالتت همه دراومدن فکر کردی همه مثل خودت بی شرفن همین که دشب دمتو چیدن و مسخرت کردن کافیت بود ایگنور باید بشی سگ اسرائیلی

اره چون اومدی تاپیک زدی دیشب از خجالتت همه دراومدن فکر کردی همه مثل خودت بی شرفن همین که دشب دمتو چ ...

همه که گفتن روانپریشی مطمئنم یه افغانی که می خوای بچه ها رو اذیت کنی

چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭

دیدم چطور با اون وضع داغونت دیشب ریدن بهت اسرائیلی سگ نجس

والا همه گفتن که معصومه دیوونس تازه یه سریاشون عذرخواهی کردن ازم 

چرا همتون امضاتون نوشتید لایک نکنید؟؟ لایک نشونه ادبه همتونو لایک می کنم. زن هستم آقایون تو تاپیکام شرکت نکنند. سایت زمانی قشنگ بود که سعی می کردیم بهم کمک کنیم نه بیایم عقده هامونو خالی کنیم. متنفرم از کاربرای فیک لعنت به اونی که زندگی ما رو این طوری کرد سالای جوونیم داره بیخود میگذره 😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز